نقاب
نويسندگان
لینک دوستان





پدرها براي کمک به مادر بزرگ ها کمر همت بسته اند

سال 1354 آغاز فصل

مسابقات دوميداني آغاز فصل اگرچه نتايج ضعيفي داشت اما شاهد تولد چند چهره اميد بود، کساني که اگر به سرنوشت اميدهاي گذشته دچار نشوند مي تواننند زير بغل مادربزرگ را در سال هاي آينده بگيرند و اين در صورتي است که فدراسيون بخواهد.

عبداله خاتمي دونده 17 ساله زنجان در دوهاي استقامت، سعيد ايپکچي قهرمان 20 ساله پرش ارتفاع که او هم زنجاني است و سيروس گل محمدي در پرش طول و پرش سه گام کساني بودند که شاهد درخشش آنها در ورزشگاه داويه بوديم. خاتمي در اسفند ماه گذشته در دو صحرانوردي قهرماني ايران به مقام دهم رسيد و کسي به سراغش نرفت وي در مسابقات آغاز فصل وقتي که در دو 1500 متر با يک دهم ثانيه پشت سر غلامحسين رئيسي عضو تيم ملي به خط پايان رسيد و ديگران را جا گذاشت همه دست به سرش کشيدند و تشويقش کردند جالبتر اين که او را حتما براي مسابقه به تهران دعوت نکرده بودند و بنا به دستور مربيش محمد ايپکچي سرخود به تهران آمده و مسابقه داد.

سعيد ايپکچي در پرش ارتفاع با همايون چنگ چهره آشناي اين ماده رغابت داشت چنگ در اين مسابقه نتوانست بلند پروازي گذشته را تکرار کند و شايد اين به دليل تمرينات ناجور زمستاني و عدم امکانات کافي باشدو اين چيزي بود که همه ورزشکاران دوميداني از آن ناله داشتند. ايپکچي با اينکه در نتيجه کلي با يک خطاي پستر و با نتيجه 90/1 متر در رديف دوم ايستاد ولي نشان داد که بعد از تيم يناشي با وجود پرندگان جواني چون او پرش ارتفاع ما همه چيز را از دست نخواهد داد ولي يک هفته قبل در تمرينات خود از ارتفاع 95/1 هم گذشته بود.

1-   پرش ارتفاع از زنجان با رکورد 90/1 متر

2-   جواد مقامي پرش با نيزه با رکورد 10/4 متر

3-   110 متر با مانع عالمشاه با رکورد 1/16 ثانيه

4-   در 200 متر مزيز کريم آبادي با رکورد 1/23 ثانيه

5-   در 400 متر رضا انتظاري با رکورد 4/48 ثانيه

6-   در دو 400 متر با مانع عالمشاه با رکورد 5/56 ثانيه

       7- در دو 5000 متر حبيبي با رکورد 5/23/16 دقيقه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, ] [ 13:48 ] [ Farhad ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

یک روز رسد ، غمی به اندازه کوه... یک روز رسد ، نشاط اندازه دشت... افسانه زندگی چنین است... در سایه : کوه... باید از دشت گذشت... ضمن خوش آمد گويي به تمامي عزيزاني كه به اين وبلاگ مراجعه نموده اند؛ در مورد اين وبلاگ بيشتر سعي شده است که جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به این رشته ورزشی قرار گيرد تا از هر لحاظ مورد استفاده بازديدكنندگان محترم قرار بگيرد. در ضمن با توجه به اينكه به روز شدن اين وبلاگ سريع انجام مي پذيرد؛ از شما خواهش مي كنيم از آرشيو نيز ديدن فرماييد. نكته ي پاياني اينكه با توجه به اينكه بيشتر مقالات علمي و مطالب ديگر ،نوشته ي مدير وبلاگ مي باشد، خواهشمند است در صورت استفاده از اين مطالب ضمن كسب اجازه از مدير وبلاگ ، منبع آن را ذكر كنيد. هم اکنون منتظر نظرات و مطالب جدید شما دوستان عزیز می باشیم...
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 72719
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2